2010. december 2., csütörtök

Rózsaszínben látva...!!

  Na jó, be kell vallanom, szeretem a rózsaszínt, a pihe-puha babástól a pinkig szinte minden árnyalatát!
 
  Azt hiszem kb. öt éve kezdődhetett, mikor kiderült hogy lánykánk születik, és megvettem az első...tucat... rózsaszín ruhácskát. (Csak zárójelben jegyzem meg, hogy túl sok választásom nem is lehetett volna, mert a legtöbb üzlet valamiért az gondolja, ha lány gyerekruha, akkor rózsaszín, ha fiú, akkor - ki gondolná?! - kék.)
  Szóval amióta ilyen közeli kapcsolatba kerültem a rózsaszín gyerekruhákkal, azóta gyakran alkalmazom ezt a színt a különböző dekorációs tárgyakon is. És igen, készítettem rózsaszín adventi koszorút, karácsonyfadíszt, ajtó-, vagy ablakdíszt is!













A ajándékcsomagok, a havas táj, a szánkó, na meg a rénszarvas miatt van némi karácsonyi hangulatuk, de szerintem minden kis hercegnő boldog lenne, ha ilyen koszorú díszelegne szobája ajtaján - akár nyáron is! Ára: 2.500,- Ft/db








        Asztaldísz, vagy adventi koszorú, ki
        mire használná?!














És a karácsonyfadíszek....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése