2010. december 17., péntek

Hálózsák Lilinek

Régi kívánsága Lilimnek egy hálózsák.
Kerestem, és találtam is Barbies, és egyéb mesehős figurás darabokat, de mind műszálas anyagból készültek, ami ugye nem annyira kellemes és egészséges, főleg, hogy alvásra használnánk...

Így hát újabb feladat adódott: egy szupi hálózsák személyében.

Patchwork technikával készült, mert már rég óta szerettem volna ismét valami folt-cuccot készíteni, és mert elcsábultam, az "foltosboltban" látott szebbnél-szebb anyagok láttán.


Ő lett az! Még kiterített állapotban van, direkt úgy készítettem, ha a hálózsák funkcióból kiszeret Kiscicám, akkor tökéletes ágytakaró lehessen.
Nos, fotózni nem tudok, ez látszik a képen, meg nem nagyon találtam olyan helyet ahol elfért volna teljes életnagyságban, így az egyik kanapéra terítve készült a kép.




Strandoló, búvárkodó cicák, madarak,
pillangók, madáretetők,
virágok vannak a foltokon.





Így néz ki összehajtva, hálózsák üzemmódban!
Szerintem nagyon vidám lett!
Megy a Karácsonyfa alá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése