2011. február 1., kedd

Nem vesztem el...

Jó régen nem írtam már...nos nem vesztem el, sőt a varrógépem sem pihent szinte egy napot sem, csak odáig nem jutottam, hogy ide is feltöltögessek! Na de majd most...:-)
Még decemberben bukkantam egy csodaboltra, ahol gyönyörű anyagokat lehet kapni nagyon-nagyon kedvező áron!
Régóta sejtettem már, de most már biztosan tudom, hogy függő vagyok, nem tudok ellenállni a szebbnél-szebb anyagoknak!...mi sem bizonyítja ezt jobban, mint a "varró-szobámban" tornyosuló anyagok sora - meg sem merem számolni, hogy mennyi "meglátni-és-megszeretni-majd -megvenni" típusú anyag várja, hogy a megálmodott ruhaköltemény vagy egyéb kreáció elkészüljön belőle.
Szóval ebben a csodaboltban leginkább patchwork anyagok vannak, amerikai és német textilek. És igen, jobban mondva nem, nem tudtam ellenállni! Ezért is örültem a kérésnek, miszerint készítsek egy pár autós textil díszt barátnőm kisfiának.










Íme ők azok! Felakaszthatók kilincsre, ajtóra, ablakra, de akár függönyre vagy bárhová!
Azóta készült egy flottányi rózsaszínben is, mivel lánykám természetesen egyből rácuppant!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése